چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی آثار در درمان بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی آثار در درمان بیماری های کلیه

این است که به می دانم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی، می تواند بیمار بیماری های کلیوی با آسیب خفیف کلیه کمک گرفتن شانس به عقب زندگی عادی و کمک به مردم با کلیه جدی آسیب دیده لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا. از چه طریقی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy این نسخهها کار در درمان بیماری های کلیوی؟

این برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کار می کند با انجام عملکردهای زیر است:

1.Expanding رگ های خونی

اتساع موثر از رگ های خونی نه تنها کمک می کند تا کنترل فشار خون بالا به محدوده طبیعی، بلکه جریان خون در کلیه که اجازه می دهد تا سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده به دریافت اکسیژن کافی و تغذیه از خون را افزایش می دهد.

2.Anti-التهاب

با توجه به مطالعات بالینی، بسیاری از بیماری مزمن کلیه هستند immunologically واسطه. این به این معنی است که یک نقص در سیستم ایمنی بدن باعث برخی از انواع پروتئین های ایمنی در کلیه، که می تواند التهاب باعث سپرده شود. التهاب می تواند به طور مستقیم باعث خسارت در اطراف بافت کلیه، بنابراین مسدود کردن التهاب بسیار ضروری است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ضد التهاب و از طریق این درمان، خسارت های کلیه بیشتر می تواند اجتناب شود و یا با تاخیر به طور موثر.

3.Anti-انعقاد

با توجه به این تابع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثرات بزرگ در کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی جلوگیری از ترومبوز را نشان می دهد.

4.Degradation

با توجه به حمله از مواد مختلف و مضر، هیپرپلازی غیر طبیعی و گسترش ماتریکس خارج سلولی از سلول های ذاتی کلیه رخ خواهد داد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به رسیدن به این هدف.

5.Repair سلول های ذاتی کلیه مجروح

پزشکی میکرو چینی است یک گیاه ساده، اما ترکیبی از چند سبزی نیست. برخی از مواد تشکیل دهنده موثر در این گیاهان می تواند سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده را فعال کنید و به آنها کمک کنید بهبود موثر از طریق تقویت توانایی درمانی خود آنها و عرضه آنها تغذیه لازم است.

از طریق تمام روشهایی که در بالا، این درمان می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، این به بهبود عملکرد کلیه و معکوس این بیماری است.

اگر سوالی دارید دیگر در درمان بیماری کلیه، لطفا ترک پیام به ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: